relax

relax
relax

Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

Σταματήστε τη Γήρανση με Βιταμίνη C

Σταματήστε τη Γήρανση με Βιταμίνη C

Πολλές μελέτες της ιατρικής σε όλο τον κόσμο δείχνουν ότι ακόμα και χαμηλές δόσεις βιταμίνης C μπορούν να επιμηκύνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη ζωή μας.

Σήμερα έχουμε τις πρώτες ακλόνητες αποδείξεις ότι η βιταμίνη C μπορεί να προσθέσει χρόνια στη διάρκεια της ζωής μας.

Από την άλλη, όταν κάποιος έχει ανεπαρκή επίπεδα βιταμίνης C στον οργανισμό του δίχως να το γνωρίζει, φθείρει άσκοπα την υγεία του, τα νιάτα του και περιορίζει τις δυνατότητές του για μακροζωία.

Φυσικά η βιταμίνη C καταπολεμά και τη γήρανση, χαρακτηρίζεται για την ισχυρή αντιοξειδωτική δράση της και θεωρείται απαραίτητη για τη σύνθεση κολλαγόνου, τη φροντίδα του δέρματος αλλά και την προστασία του από τις ακτίνες του ήλιου.

Είναι γνωστή για τις επανορθωτικές ιδιότητες που έχει πάνω στη γήρανση της επιδερμίδας, λειαίνοντας τις ρυτίδες, ενισχύοντας την ελαστικότητα και χαρίζοντας φροντίδα και λάμψη.

Πολλές έρευνες υποστηρίζουν ότι πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά περιέχουν 200 έως 300 mg βιταμίνης C, ποσότητα αρκετή για να αποτρέψει την ανάπτυξη του καρκίνου.

Επίσης, η συγκεκριμένη βιταμίνη προσφέρει πλήρη προστασία στις αρτηρίες, αφού συμβάλλει στο να διατηρούνται σε καλή κατάσταση, στο να παραμένουν νέες, καθαρές και ευλίγιστες, εμποδίζοντας τη μετατροπή της LDL χοληστερίνης του αίματος σε μια τοξική μορφή που επικάθεται στα τοιχώματα των αρτηριών.

Η λήψη βιταμίνης C ημερησίως έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής των λεμφοκυττάρων, δηλαδή στρατιές από λευκά αιμοσφαίρια που αντιμετωπίζουν τους ξένους εισβολείς στο σώμα μας, όπως είναι τα λοιμωξιογόνα βακτήρια και οι ιοί.

Γι’ αυτό πολλές φορές και ένα μικρό έλλειμμα βιταμίνης C μπορεί να εξασθενίσει την άμυνα του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Βρετανοί ερευνητές μάλιστα έχουν δείξει ότι η βιταμίνη C μπορεί ακόμα και να αναστρέψει τη γήρανση και το βιολογικό μας ρολόι, ανανεώνοντας τα λευκά αιμοσφαίρια στο αίμα.

Η βιταμίνη C είναι ένα ισχυρό υδατοδιαλυτό αντιοξειδωτικό που αιχμαλωτίζει και αφοπλίζει τις ελεύθερες ρίζες στο υδαρές μέρος των ιστών. Επιπλέον, αναγεννά την γλουταθειόνη και την βιταμίνη E που έχει εξαντλήθεί, ενώ ενεργοποιεί τα ένζυμα που αναζητούν και καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες.

Μην ξεχνάτε όμως ότι το σώμα μας δεν μπορεί να αποθηκεύσει την υδατοδιαλυτή βιταμίνη C, που σημαίνει ότι πρέπει να την καταναλώνουμε τακτικά, προκειμένου να τροφοδοτούμε συνέχεια τα κύτταρά μας με αυτήν.

Φροντίστε να καταναλώνετε πολλά πλούσια σε βιταμίνη C φρούτα και λαχανικά και τουλάχιστον πέντε μερίδες ημερησίως, μιας και η λήψη 250 εώς 1.000 mg βιταμίνης C θεωρείται αρκετή για να καταπολεμήσει τη γήρανση και τις νόσους που σχετίζονται με αυτή.

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και για μεγαλύτερη προστασία, καλό είναι να παίρνετε ένα συμπλήρωμα βιταμινών επιπρόσθετα και όχι ως υποκατάστατο των φρούτων και λαχανικών, μιας και τα τελευταία περιέχουν και πολλές άλλες αντιοξειδωτικές ουσίες που είναι ιδιαίτερα σημαντικές στην επιβράδυνση και την αναστολή της γήρανσης.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C είναι οι γλυκές πιπεριές, η παπάγια, οι φράουλες, τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα εσπεριδοειδή και οι χυμοί φρούτων, το κίουι (kiwi), το μπρόκολο, οι τομάτες και ο τοματοπολτός.

5 Τροφές που μας κόβουν την όρεξη!

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε όταν ξεκινάμε μια υποθερμιδική δίαιτα είναι το αίσθημα της πείνας. Δυστυχώς η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να χάσουμε βάρος χωρίς να νιώσουμε πείνα ως ένα σημείο γιατί είναι μια φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού μας στην μείωση των ημερίσιων θερμίδων μας. Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που

είναι σύμμαχοι στην προσπάθειά μας αυτή γιατί έχουν την ικανότητα να καταστέλλουν την πείνα και να μας βοηθούν έτσι να εμμείνουμε στην δίαιτα μας.

#1 Τα κουκουνάρια.

Ένα από τα τελευταία και αποτελεσματικά συμπληρώματα για την μείωση της όρεξης που αρχίζουν να εμφανίζονται στην αγορά του εξωτερικού σήμερα είναι κάψουλες που περιέχουν λάδι κουκουναριού. Τα κουκουνάρια περιέχουν πινολεϊκό οξύ, που είναι ένας πολύ ισχυρός καταστολέας της όρεξης. Σε μια μελέτη, πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (PUFAs) που προέρχονται από τα κουκουνάρια ενίσχυσαν δύο ορμόνες γνωστές για την θετική τους δράση στην ελάττωση της όρεξης. Σύμφωνα με την έρευνα υπέρβαρες γυναίκες ανέφεραν σημαντικά λιγότερη επιθυμία να φάνε μόνο 30 λεπτά μετά την λήψη της κάψουλας με πινολεϊκό οξύ, σε σύγκριση με το ελαιόλαδο που ήταν το εικονικό φάρμακο (placebo). Η κατανάλωση λοιπόν μερικών κουκουναριών που είναι η κύρια πηγή του πινολεϊκού οξέος μπορεί επίσης να καταπολεμήσει αποτελεσματικά τις ανεπιθύμητες κρίσεις πείνας σας.


#2 Τα αμύγδαλα.

Σύμφωνα με νέα μελέτη επίσης λίγα αμύγδαλα, πού είναι πλούσια πηγή σε αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή, βιταμίνη Ε και μαγνήσιο, μπορούν να δώσουν το αίσθημα του κορεσμού γρήγορα και για πολύ ώρα και να σαςβοηθήσει σε περιόδους δίαιτας. Γενικά πάντως όλοι οι ανάλατοι ωμοί ξηροί καρποί, έχουν λίγο ως πολύ αυτήν την ιδιότητα λόγω των καλών λιπαρων οξέων που περιέχουν. Μικρή ποσότητα εννοείται.....

#3 Πρωτεινούχες Τροφές.

Καταναλώστε περισσότερο πρωτεινούχες τροφές. Πρόσφατες έρευνες βρετανών επιστημόνων ανακάλυψαν ότι μια βασική ορμόνη του ανθρώπινου εντέρου (PYY) ή οποία αυξάνεται με την κατανάλωση πρωτεινών μπορεί να είναι ο λόγος που οι δίαιτες πλούσιες σε πρωτεΐνες ενισχύουν περισσότερο το αίσθημα του κορεσμού και βοηθούν την απώλεια βάρους.


#4 Πράσινα Λαχανικά

Τα ινώδη πράσινα λαχανικά όπως μαρούλι, λάχανο, κουνουπίδι αγγουράκι, μπρόκολο και άλλα παρόμοια έχουν τόσο λίγες θερμίδες που σχεδόν δεν μετράνε καθόλου και ταυτόχρονα σας δίνουν την αίσθηση ότι έχετε φάει πολύ. Λόγω επίσης των φυτικών ινών πέπτονται πιο αργά και και σας κάνουν να αισθάνεστε πλήρης για μεγάλο χρονικό διάστημα, απενεργοποιώντας τα σήματα πείνας στον εγκέφαλο.


#5 Νερό

Το νερό είναι ένα ισχυρό ανορεκτικό και αν πιείτε ένα ποτήρι νερό μόλις αρχίσετε να νιώθετε πείνα θα δείτε ότι μετά από 10 λεπτά η όρεξη σας μειώνετε σχεδόν σε κάθε περίπτωση. Επίσης το νερό βοηθά το σώμα σας να μεταβολίζει αποτελεσματικά το αποθηκευμένο λίπος. Ένα αφυδατωμένο σώμα τείνει να κρατάει το λίπος και η κατανάλωση αρκετής ποσότητας νερού είναι απαραίτητη και από αυτήν την άποψη.

Ιχθυοθεραπεία

H Ιχθυοθεραπεία ειναι μια εναλλακτική θεραπεία με εξαιρετικά αποτελέσματα για την ανακούφιση των συμπτωμάτων, ειδικά της ενοχλητικής φαγούρας.Η ιχθυοθεραπεία προσφέρει την ευκαιρία να ελεγχθεί η ψωρίαση και τα συμπτώματά της και οδηγεί τον πάσχοντα σε μια πιο κανονική ζωή. Δεν υπάρχουν αντενδείξεις λόγω του ότι είναι μια εντελώς φυσική θεραπεία. Η Ιχθυοθεραπεία είναι μια μορφή θεραπείας, οχι μόνο εντελώς ανώδυνη αλλά μάλλον πολύ ευχάριστη, καθώς προσομοιάζει μπάνια σε spa.

Τι είναι η ιχθυοθεραπεία ?
Η Ιχθυοθεραπεία, όπως είναι προφανές και από την λέξη, συντελείται με την βοήθεια του ειδικού ψαριού Garra rufa.
Οι ιδιότητες του εν λόγω ψαριού να απομακρύνει νεκρά κύτταρα, πρωτοπαρατηρήθηκαν στο Κανγκάλ της Τουρκίας.
Εκεί παρατήρησαν την ικανότητα του ψαριού να ανακουφίζει δερματικά προβλήματα και η πόλη έγινε γνωστή παγκοσμίως ως ιατρικό κέντρο.
Το ψάρι ενστικτωδώς απομυζά το δέρμα χωρίς να έχει δόντια και με τον τρόπο αυτό απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα. Η όλη εμπειρία είναι πολύ απολαυστική καθώς ταυτόχρονα επιτυγχάνεται και ένα τοπικό μικρομασάζ
Ειδικά σε περιπτώσεις δερματολογικών προβλημάτων όπως η ψωρίαση τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.

Είναι η ιχθυοθεραπεία αποτελεσματική ?

Σε μια απο τις πρώτες έρευνες για την Ιχθυοθεραπεία του Πανεπιστημίου της Βιέννης, 67 πάσχοντες από ψωρίαση αξιολόγησαν τα αποτελέσματα της ιχθυοθεραπείας. Η συντριπτική πλειοψηφία δήλωσαν πως ήταν πολύ περισσότερο ικανοποιημενοι από κάθε άλλη μορφή θεραπείας.
Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Evidence Based Complementary and Alternative Medicine” τον Δεκέμβρη του 2006.
Την μελέτη μπορείτε να την δείτε εδώ
http://ge.tt/2xLXFMW?c

Μπορείτε να επισκευτείτε το site www.fishspa.gr για περισσότερες πληροφορίες