relax

relax
relax

Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010

Πέντε τροφές που βοηθούν στον ύπνο

Έχετε προβλήματα αϋπνίας; Θέλετε να φάτε κάτι μεταμεσονύκτια αλλά νομίζετε πως η πείνα είναι μέρος του προβλήματος; Αν ναι, τότε διαβάστε παρακάτω πέντε τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε πιο εύκολα:

Κεράσια

Τα φρέσκα και αποξηραμένα κεράσια είναι μία από τις ελάχιστες πηγές τροφίμων που περιέχουν μελατονίνη, την χημική ουσία που ελέγχει το εσωτερικό ρολόι του σώματος που ρυθμίζει τον ύπνο. Οι ερευνητές που δοκίμασαν ξινά κεράσια και βρήκαν υψηλά επίπεδα της μελατονίνης συστήνουν να τα τρώτε μία ώρα πριν τον ύπνο ή πριν από ένα ταξίδι αν θέλετε να κοιμηθείτε στο αεροπλάνο ή τραίνο.

Μπανάνες

Το κάλιο και το μαγνήσιο είναι φυσικά μυοχαλαρωτικά, και οι μπανάνες περιέχουν και τα δύο. Περιέχουν επίσης και το αμινοξύ L-τρυπτοφάνη, το οποίο μετατρέπεται σε 5-HTP στον εγκέφαλο. Η 5-HTP με τη σειρά της μετατρέπεται σε σεροτονίνη (ένα χαλαρωτικό νευροδιαβιβαστή) και μελατονίνη.

Τοστ

Τα πλούσια σε υδατάνθρακες τρόφιμα ενεργοποιούν την παραγωγή ινσουλίνης, η οποία προκαλεί ύπνο. Προκαλέστε την υπνηλία απελευθερώνοντας την τρυπτοφάνη και τη σεροτονίνη, δύο χημικών ουσιών του εγκεφάλου που μπορούν να σας χαλαρώσουν και να σας στείλουν για ύπνο.

Πλιγούρι Βρώμης (Oatmeal)

Όπως το τοστ, έτσι και ένα μπολ πλιγούρι βρώμης θα ενεργοποιήσει την παραγωγή ινσουλίνης, αυξάνοντας το σάκχαρο στο αίμα με αποτέλεσμα να νιώσετε υπνηλία. Η βρώμη είναι επίσης πλούσια σε μελατονίνη, την οποία πολλοί άνθρωποι λαμβάνουν ως ενισχυτικό ύπνου.

Ζεστό γάλα

Όπως και οι μπανάνες, το γάλα περιέχει το αμινοξύ L-τρυπτοφάνη, το οποίο μετατρέπεται σε 5-HTP και απελευθερώνει χαλαρωτική σεροτονίνη. Είναι επίσης πλούσιο σε ασβέστιο, η οποία βοηθάει στον ύπνο.
http://www.slap.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου